PMO-special - Klantgericht telefoneren
PMO-special - Klantgericht telefoneren 1e druk is een boek van E. Bosmans uitgegeven bij Academic Service. ISBN 9789052614960
Klantgericht telefoneren geeft u tal van suggesties om telefoongesprekken tot een succes te maken en uw telefonische bereikbaarheid te optimaliseren. Bovendien ontdekt u de valkuilen en concrete aandachtspunten voor het voeren van de volgende telefoongesprekken:
*informatie en instructie geven
*telefonisch verkopen
*klachten afhandelen
*slecht nieuws brengen
*telefonisch incasseren.
Klantgericht telefoneren geeft u tal van suggesties om telefoongesprekken tot een succes te maken en uw telefonische bereikbaarheid te optimaliseren. Bovendien ontdekt u de valkuilen en concrete aandachtspunten voor het voeren van de volgende telefoongesprekken:
*informatie en instructie geven
*telefonisch verkopen
*klachten afhandelen
*slecht nieuws brengen
*telefonisch incasseren.
Auteur | | E. Bosmans |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Managementboeken |