PMO-special - Klantgericht telefoneren

PMO-special - Klantgericht telefoneren

PMO-special - Klantgericht telefoneren 1e druk is een boek van E. Bosmans uitgegeven bij Academic Service. ISBN 9789052614960

Klantgericht telefoneren geeft u tal van suggesties om telefoongesprekken tot een succes te maken en uw telefonische bereikbaarheid te optimaliseren. Bovendien ontdekt u de valkuilen en concrete aandachtspunten voor het voeren van de volgende telefoongesprekken:
*informatie en instructie geven
*telefonisch verkopen
*klachten afhandelen
*slecht nieuws brengen
*telefonisch incasseren.

Auteur | E. Bosmans
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Te koop bij:
boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789082678321
Boekomslag voor ISBN: 9789013066319
Boekomslag voor ISBN: 9789025419097
Boekomslag voor ISBN: 9789013005523
Boekomslag voor ISBN: 9789463670401
Boekomslag voor ISBN: 9789000306626


Boekn ©