Telefoneren

Telefoneren

Iedereen kan telefoneren.
Maar er zijn veel mensen die zakelijk gezien erg slecht telefoneren.
En slecht zakelijk telefoneren betekent klanten verliezen of relaties irriteren.

Zo begint de achtergrondinformatie bij het kernhoofdstuk van dit boek. En daar draait alles om!

Dit boek is in eerste aanleg bedoeld voor de toekomstige secretaresse of managementassistent, maar het is zo opgezet dat het ook heel goed gebruikt kan worden voor andere (assisterende) functies. Eigenlijk dus voor vrijwel iedereen die als schoolverlater de arbeids­markt betreedt.

In dit boek zijn theorie en praktijk op een bijzondere manier geïntegreerd. Uitgegaan wordt van praktisch werken (in een gesimuleerde werkomgeving), maar daarbij wordt telkens voldoende achtergrondinformatie gegeven om goed voorbereid aan de slag te gaan.

Auteur | J.H. Altena
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Onderwijs & Didactiek

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789013066319
Boekomslag voor ISBN: 9789463670401
Boekomslag voor ISBN: 9789052614960
Boekomslag voor ISBN: 9789025419097
Boekomslag voor ISBN: 9789013005523
Boekomslag voor ISBN: 9789001813208


Boekn ©