Klantencommunicatie

Klantencommunicatie

Als ondernemer stel je de klant centraal. Een goede communicatie met de klanten is daarbij essentieel. Alles wat je doet en zegt, vormt een beeld bij je klanten en dat beeld bepaalt voor een belangrijk deel of jouw klanten tevreden zijn over jou en over de door jou geleverde diensten en producten.
Klantencommunicatie maakt duidelijk hoe je door een zorgvuldige, klantgerichte mondelinge en schriftelijke communicatie een goede indruk achterlaat bij de klanten. In dit praktische boek lees je concreet hoe je dit doet.

Auteur | Vincie van Gils
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789464313055
Boekomslag voor ISBN: 9789462549807
Boekomslag voor ISBN: 9789491743719
Boekomslag voor ISBN: 9789013091335
Boekomslag voor ISBN: 9789052616605
Boekomslag voor ISBN: 9789024647613


Boekn ©