TaalAnker hoe formuleer ik het? 76 -   Enthousiast telefoneren

TaalAnker hoe formuleer ik het? 76 - Enthousiast telefoneren

Hoe u als bedrijf of organisatie met uw klanten omgaat, bepaalt voor een groot deel of zij besluiten klant te worden en te blijven. Professioneel klantgericht telefoongedrag is daarbij onontbeerlijk om de communicatie zo soepel mogelijk te laten verlopen. Houding en gedrag zoals klantgerichtheid, servicegerichtheid, vriendelijkheid, beleefdheid en behulpzaamheid zijn daarbij belangrijke aspecten. Een aspect dat vaak nog te weinig belicht wordt, is enthousiasme. Enthousiasme is een krachtig middel en dit kan en mag veel meer worden ingezet in het leven, op het werk en bij het voeren van telefonische gesprekken.

In 'Enthousiast telefoneren' leest u hoe u telefoontjes op uw werk op een enthousiaste manier kunt beantwoorden. Dat levert niet alleen veel plezier op, maar u maakt ook een veel betere indruk en krijgt veel meer gedaan. Ook in lastige situaties.

Auteur | Nadia Lalkhan
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789082678321
Boekomslag voor ISBN: 9789052614960
Boekomslag voor ISBN: 9789463670401
Boekomslag voor ISBN: 9789025419097
Boekomslag voor ISBN: 9789001813208
Boekomslag voor ISBN: 9789013005523


Boekn ©