Imago en reputatie

Imago en reputatie

Dit boek is een praktisch stappenplan voor het in kaart brengen van het imago en de reputatie van een organisatie, merk, product/dienst, of persoon. Door middel van dit boek kan je zelf een strategisch communicatie-, imago-, of reputatieplan schrijven. Het is geschikt voor zowel studenten als professionals. Het boek neemt de communicatieafdeling op strategisch en operationeel (marketingcommunicatie) mee in de analyse. Een positieve en sterke reputatie is het kostbaarste goed wat een organisatie heeft. Hoe beter en sterker het imago, des te harder trekt het nieuwe klanten en medewerkers aan en hoeft er minder besteed te worden aan verkoop en reclame. Sterke reputaties kunnen zelfs schandalen en andere crisismomenten overleven. Het gaat bij reputatiemanagement niet alleen om het opbouwen van een gewenste reputatie, maar ook om het monitoren, bijsturen en beschermen van de reputatie. Dit is het enige boek wat een helder stappenplan geeft voor een strategisch communicatie-, imago-, en reputatieplan. Het boek heeft ook een voorbeeld praktijkonderzoek waarmee je, theoretisch onderbouwd, zelf het imago en de reputatie kan meten van een organisatie.

Auteur | Ruud J.B. de Haas Mba
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789046900963
Boekomslag voor ISBN: 9789052617640
Boekomslag voor ISBN: 9789001863081
Boekomslag voor ISBN: 9789085060307
Boekomslag voor ISBN: 9789006815016
Boekomslag voor ISBN: 9789462201286


Boekn ©