Reputatie onder druk

Reputatie onder druk

Reputatiemanagement en crisiscommunicatie zijn cruciaal in een tijd waarin thema's als vertrouwen, ethiek en transparantie centraal staan. Organisaties, bedrijven en bestuurders liggen onder een vergrootglas; ze waren nog niet
eerder zo kwestbaar als tegenwoordig. Denk aan Shell en Nigeria, T-Mobile en Youp van 't Hek, of de examenfraude bij InHolland. De omgeving rekent, geholpen door internet en social media, keihard met u af als er zich onrechtmatigheden voordoen. Een zorgvuldig opgebouwde reputatie is dan in een oogwenk weer afgebroken. 'Responsiveness', ofwel: de vraag of, en hoe snel u reageert in geval van een crisis, bepaalt of uw reputatie overleeft of sneuvelt.
Reputatie/crisisexpert Frank Peters zet in dit boek uiteen hoe een reputatie wordt gevormd. Hij legt uit hoe de druk op reputaties toeneemt en hoe u daar het beste mee om kunt gaan. U krijgt praktische handvatten voor het bouwen,
beschermen en redden van uw reputatie, met daarbij veel onmisbare adviezen van toppers uit het vakgebied van reputatiemanagement. De vraag is immers niet óf er ooit een crisis komt, maar wanneer ...

Frank Peters is gespecialiseerd in corporate reputatiemanagement en crisiscommunicatie. Zijn werk is diverse malen erkend met Nederlandse en internationale vakprijzen en hij heeft ruim 25 jaar ervaring met het managen en beschermen van high-profile, corporate merken. Dit onder meer vanuit zijn rol als Managing Director van de Nederlandse vestiging van het internationale public relationsadviesbureau Porter Novelli.

Auteur | Frank Peters
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Te koop bij:
bruna logo boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789052619460
Boekomslag voor ISBN: 9789492939302
Boekomslag voor ISBN: 9789462364202
Boekomslag voor ISBN: 9789463670715
Boekomslag voor ISBN: 9789024450732
Boekomslag voor ISBN: 9789052619262


Boekn ©