Maak je merk cool

Maak je merk cool

Een inspiratiebron voor marketeers met tientallen casestudy's;;;De perfecte combinatie van wetenschappelijke en commerciële inzichten uit marktonderzoek Generatie Y (13 - 29 jaar vandaag) is de meest reclamekritische generatie. Maar wat drijft hen en hoe ontwikkel je de juiste merkstrategie voor deze generatie? Talrijke casestudy's onthullen de vijf belangrijkste attributen van een cool jongerenmerk: Jack&Jones, Nokia, H&M, G-Star, Coca-Cola... Winnaar van de Berry-AMA Book Prize 2012

Auteur | Joeri van den Bergh
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9781118456538
Boekomslag voor ISBN: 9789001659585
Boekomslag voor ISBN: 9781740596954
Boekomslag voor ISBN: 9780721673356
Boekomslag voor ISBN: 9789400500570
Boekomslag voor ISBN: 9780340914502


Boekn ©