Love youth marketing

Love youth marketing

Hét praktische standaardwerk voor iedereen die iets aan jongeren wil vertellen of verkopen.



Gebaseerd op interviews met de twintig beste youth marketers van over de hele wereld hebben Jeroen Boschma en Inez Groen het praktische standaardwerk geschreven voor iedereen die iets aan jongeren wil vertellen of verkopen. Vanuit ervaringen met klanten als Nokia, Vodafone, Microsoft, Sony, Kingfisher, Heineken, Unilever, Mars en Pepsico is een twaalftal hoofdregels geformuleerd voor de communicatie met generatie Einstein. Geen modellen, geen theorieën, maar vooral oplossingen om resultaten te bereiken. Bedoeld voor communicatieprofessionals, marketeers, product managers en iedereen die als professional met of voor jongeren werkt.



Auteur | Jeroen Boschma
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789048837915
Boekomslag voor ISBN: 9789056620660
Boekomslag voor ISBN: 9789024405718
Boekomslag voor ISBN: 9789055943180
Boekomslag voor ISBN: 9789077442920
Boekomslag voor ISBN: 9789044509908


Boekn ©