Zeven Marketingwetten Voor Professionals

Zeven Marketingwetten Voor Professionals

Hoe kom je als professional aan nieuwe opdrachten? Iedereen weet intussen dat goed-zijn in je vak niet voldoende is. Maar wat dan wel? We zien bij professionele dienstverleners allerlei activiteiten plaatsvinden die meestal niet werken. Denk aan advertenties, mailings, belacties en radiospotjes. Deze verkeerde manier van opdrachten verwerven leidt bij professionals tot teleurstelling en een afkeer van alles wat met acquisitie te maken heeft. En dat is jammer, want het kan ook anders. Zeven marketingwetten voor professionals neemt de (nieuwe) klant als vertrekpunt. Door te doen waar de markt om vraagt en je aldus te profileren, onderscheid je je van je concurrenten. En daarmee neemt de kans op nieuwe opdrachten aanzienlijk toe. In dit boek wordt op praktische wijze verteld wat professionals aan marketing kunnen hebben en wat ze in dat kader vooral wel en niet moeten doen. De kortste weg naar nieuwe opdrachten is niet moeilijk, maar vraagt om het maken van heldere keuzes. Ervaringsdeskundigen Frank Kwakman en Jos Burgers laten zien dat marketing en vanzelfsprekend onderdeel is van het professional-zijn.

Auteur | Frank Kwakman
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789089653291
Boekomslag voor ISBN: 9789089650719
Boekomslag voor ISBN: 9789052615554
Boekomslag voor ISBN: 9789089650191
Boekomslag voor ISBN: 9789052618258


Boekn ©