Klanten zijn eigenlijk net mensen

Klanten zijn eigenlijk net mensen

Iedereen heeft klanten; de één binnen de eigen organisatie, de ander daarbuiten. Wij bestaan bij de gratie van onze klanten, want uiteindelijk betalen zij ons salaris, de volgende vakantie of de nieuwe auto. Tenminste, als ze tevreden zijn.

Klanten zijn eigenlijk nét mensen! laat zien wat er zoal mis kan gaan in het contact met de klant, hoe u dit kunt voorkomen en hoe het óók kan. Met zijn scherpzinnige, humoristische columns houdt Jos Burgers u een spiegel voor. Wie zijn klanten denkt te kunnen verleiden met fraaie kleurenbrochures en dure woorden, zal versteld staan van de 100 eyeopeners in dit boek. U zult voortaan op een andere manier naar klanten kijken!

Klanten zijn eigenlijk nét mensen: ze willen aandacht en respect en het gevoel krijgen dat ze u kunnen vertrouwen. Wie zijn klantgerichtheid wil verbeteren, levert daarom niet alleen een product of dienst, maar vervult ook díé wensen van de klant - en niet alleen om nieuwe klanten binnen te halen. Want bedenk: wie nooit meer een klant kwijtraakt, krijgt het vanzelf heel erg druk!

Auteur | Jos Burgers
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Te koop bij:
boekenbalie logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789089650719
Boekomslag voor ISBN: 9789089657183
Boekomslag voor ISBN: 9789089651976
Boekomslag voor ISBN: 9789089653291
Boekomslag voor ISBN: 9789089655417
Boekomslag voor ISBN: 9789089653284




Boekn ©