Hondenbrokken

Hondenbrokken

Iedereen vindt het belangrijk om klantgericht te zijn. Maar wat houdt klantgerichtheid precies in? Wat vraagt het van medewerkers? En is klantgerichtheid hetzelfde als klantvriendelijkheid? Tim, de eigenaar van een dierenspeciaalzaak, gaat in deze managementroman samen met zijn medewerkers op zoek naar het antwoord op de vraag waar klanten nu écht gelukkig van worden. Hij ontdekt dat klanten eigenlijk maar één ding willen: goed geholpen worden. Dat klinkt eenvoudiger dan het is, want klanten goed helpen blijkt veel te omvatten. Maar wie het onder de knie krijgt, wordt daarvoor rijkelijk beloond met trouwe klanten, die door mond-tot-mondreclame ook nog eens zorgen voor nieuwe klanten. Hondenbrokken is een aanstekelijk verhaal voor iedereen die zijn klantgerichtheid − intern of extern − wil verbeteren. Het boek biedt op een speelse manier verhelderende inzichten en handige tips voor de dagelijkse praktijk in zowel profit- als non-profitorganisaties.

Auteur | Jos Burgers
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Managementboeken

Te koop bij:
boekenbalie logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789089651976
Boekomslag voor ISBN: 9789089650719
Boekomslag voor ISBN: 9789089653291
Boekomslag voor ISBN: 9789089655417
Boekomslag voor ISBN: 9789089654564
Boekomslag voor ISBN: 9789089651150


Boekn ©