Met tevreden klanten schiet je weinig op

Met tevreden klanten schiet je weinig op

Het vinden en binden van klanten is de levensader van elke organisatie. Maar loyaliteit is al lang niet meer vanzelfsprekend en klanten bevelen je ook niet zomaar even aan bij anderen. Met ‘gewoon’ tevreden klanten schiet je dan ook weinig op. De kunst is om van klanten ambassadeurs te maken. Want als je daarin slaagt, zul je ontdekken dat klantentrouw nog steeds bestaat en dat nieuwe klanten je via mond-tot-mondreclame weten te vinden.In dit luisterboek presenteert bestsellerauteur Jos Burgers tientallen prikkelende adviezen om van klanten ambassadeurs te maken. Hij laat zien dat het loont om de verwachtingen van je klanten te overtreffen, zodat zij ‘over je roepen’ en hoe je daar direct mee kunt starten. Met als resultaat: méér dan tevreden klanten!• Tientallen praktische en direct toepasbare adviezen voor profit- en non-profitorganisaties.• Geïllustreerd met veel herkenbare en aansprekende voorbeelden uit de praktijk.


Auteur | Jos Burgers
Taal | Nederlands
Type | Digitaal luisterboek
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789089657183
Boekomslag voor ISBN: 9789089655417
Boekomslag voor ISBN: 9789089653284
Boekomslag voor ISBN: 9789089653291
Boekomslag voor ISBN: 9789089650719
Boekomslag voor ISBN: 9789462551077


Boekn ©