Voor Dummies - De kleine je website promoten voor dummies
Scoor hoog in Google en laat je kassa rinkelen.
Een website is hét visitekaartje voor producten en diensten. Een sterke promotie van je site is dus onmisbaar. Dit boekje laat zien hoe je de marketing van je website aanpakt. Van het ontwikkelen van content en het verfraaien van je site tot een slim gebruik van pay-per-click- en banneradvertenties. Bouw een site die gemakkelijk op Google wordt gevonden en door andere zoekmachines. Dit praktische boekje is de sleutel tot jouw online succes!
Jan Zimmerman is eigenaresse van Watermelon Mountain Web Marketing, dat al meer dan tien jaar actief is op het gebied van internetmarketing en websitebeheer.
Een website is hét visitekaartje voor producten en diensten. Een sterke promotie van je site is dus onmisbaar. Dit boekje laat zien hoe je de marketing van je website aanpakt. Van het ontwikkelen van content en het verfraaien van je site tot een slim gebruik van pay-per-click- en banneradvertenties. Bouw een site die gemakkelijk op Google wordt gevonden en door andere zoekmachines. Dit praktische boekje is de sleutel tot jouw online succes!
Jan Zimmerman is eigenaresse van Watermelon Mountain Web Marketing, dat al meer dan tien jaar actief is op het gebied van internetmarketing en websitebeheer.
Auteur | | Jan Zimmerman |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Managementboeken |