Voor Dummies - Social media marketing voor Dummies

Voor Dummies - Social media marketing voor Dummies

De afgelopen jaren zijn de marketingmogelijkheden via social media enorm gegroeid. Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, blogs: allemaal hebben ze hun eigen voordelen, gebruiksaanwijzingen en unieke doelgroepen. Maar hoe weet je welke social media bij jouw bedrijf passen en welke strategie je moet toepassen om een succesvolle campagne te kunnen lanceren? Daar helpt de nieuwe editie van 'Social media marketing voor Dummies' je bij! Naast een overzicht van alle mogelijkheden en de nieuwste trends biedt deze praktische gids alle informatie die je nodig hebt om valkuilen te vermijden. Shiv Singh is senior vicepresident Global Brand and Marketing Transformation bij Visa. Stephanie Diamond is voormalig marketingdirecteur bij AOL en voorzitter bij Digital Media Works, dat contentmarketingservices biedt aan bedrijven.


Auteur | Shiv Singh
Taal | Nederlands
Type | E-book
Categorie | Computers & Informatica

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9781119696872
Boekomslag voor ISBN: 9789045353746
Boekomslag voor ISBN: 9789047007937
Boekomslag voor ISBN: 9789045354897
Boekomslag voor ISBN: 9789045355740


Boekn ©