Voor Dummies - Internetmarketing voor Dummies

Voor Dummies - Internetmarketing voor Dummies

De tijd dat bedrijven en organisaties het zich konden veroorloven om voorbij te gaan aan internet ligt ver achter ons. Het is essentieel om uw bedrijf te presenteren op het web, om producten en diensten online aan te bieden, zoekmachines zo goed mogelijk in te zetten, internet als verkoopkanaal te gebruiken en goed te analyseren welke webactiviteiten bijdragen aan het bedrijfsresultaat.

Op heldere en duidelijke wijze beschrijft Jan Zimmerman hoe u internetmarketing kunt toepassen in de praktijk.

Haal met deze nieuwe Voor Dummies een schatkamer vol tips en trucs over internetmarketing in huis!

Auteur | Jan Zimmerman
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789045356235
Boekomslag voor ISBN: 9789045354897
Boekomslag voor ISBN: 9789083052502
Boekomslag voor ISBN: 9789043025447
Boekomslag voor ISBN: 9798201796914
Boekomslag voor ISBN: 9789043009515


Boekn ©