Voor Dummies - Social media marketing voor Dummies

Voor Dummies - Social media marketing voor Dummies

Social media marketing is een goedkope en effectieve manier om je klantenkring te vergroten. Met dit boek ontdek je hoe je het beste uit Twitter, blogs, Facebook en andere websites haalt en leer je social media te identificeren die jouw doelgroep aanspreken. Social Media Marketing voor Dummies bevat de essentie van het plannen, begroten, lanceren en managen van een social marketing campagne. Naast uitgebreide uitleg over hoe social media je bedrijf en merk succesvol kunnen maken, lees je ook hoe je je pagina kunt optimaliseren om veel bezoekers aan te trekken en hoe je een programma opzet waarmee je je succes en resultaten meet. Een praktische handleiding voor kleine ondernemingen en starters die op zoek zijn naar online marketingstrategieen tegen een betaalbare prijs, maar ook onmisbaar voor marketeers in grotere bedrijven die zich meer willen toeleggen op social media.

Auteur | Shiv Singh
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Computers & Informatica

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789045354897
Boekomslag voor ISBN: 9781119696872
Boekomslag voor ISBN: 9789047007937
Boekomslag voor ISBN: 9789491560866
Boekomslag voor ISBN: 9789045354668
Boekomslag voor ISBN: 9789045353746


Boekn ©