Het Complete Handboek Actiemar

Het Complete Handboek Actiemar

Het complete handboek actiemarketing is een standaardwerk over het opzetten en uitvoeren van promotionele acties. Het bespreekt onderwerpen als prijskortingen, premiums en diverse kansacties, zoals sweepstakes en prijsvragen. Ed van Eunen legt uit welke actiemarketingstrategie je kunt hanteren en hoe je actiemarketing projecten kunt uitvoeren en evalueren. Daarnaast krijgt de lezer actuele informatie over belangrijke wet- en regelgeving op dit terrein. In dit boek wordt extra veel aandacht besteed aan het ontwikkelen van acties via internet en social media en hoe deze op succesvolle wijze zijn in te zetten. Inclusief praktijkcases en illustraties van acties en campagnes.

Auteur | Ed A. van Eunen
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789047301356
Boekomslag voor ISBN: 9789043010719
Boekomslag voor ISBN: 9789043013925
Boekomslag voor ISBN: 9789001346010
Boekomslag voor ISBN: 9789043024556
Boekomslag voor ISBN: 9789026727863


Boekn ©