Verkoop en verkoopmanagement

Verkoop en verkoopmanagement

Verkoop en verkoopmanagement bespreekt op gestructureerde wijze alle onderdelen van het verkoopproces. Daarbij besteedt het boek ook aandacht aan verkooptechnieken, de organisatie van de verkoopfunctie, verkoop in een internationale omgeving en leiderschap. Om de praktische toepasbaarheid te vergroten bevat elk deel een uitgebreide case inclusief vragen zodat de student de theorie aan de praktijk kan toetsen.

Deze achtste editie is inhoudelijk geactualiseerd. Er is een nieuw hoofdstuk opgenomen over internet en it-toepassingen in verkoop, waarin wordt besproken hoe internet, media en software verkoopprocessen kunnen optimaliseren. Daarnaast bevat het boek nieuwe uitgebreide cases van Nespresso, Barco, Microsoft en BMW.

Doelgroep
Verkoop en verkoopmanagement is geschikt voor studenten in het (commercieel) hoger onderwijs.

Auteur | David Jobber
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Onderwijs & Didactiek

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789043010597
Boekomslag voor ISBN: 9789047005568
Boekomslag voor ISBN: 9789082120622
Boekomslag voor ISBN: 9789032509941
Boekomslag voor ISBN: 9789024452163
Boekomslag voor ISBN: 9789070127459


Boekn ©