Te kijk staan

Te kijk staan

Het boek bevat theorie over de positie van beurzen, congressen, evenementen en informatiecentra in het communicatiebeleid, met beslisbomen en voorbeelden van doelstellingen en manier van evaluatie. Door de praktische opzet en vele checklists is Te kijk steen een leidraad voor wie als opdrachtgever of uitvoerder betrokken is bij de organisatie van beurzen, congressen en evenementen of voor wie een informatiecentrum gaat opzetten. Het is tevens een handig naslagwerkje voor wie met deze communicatiesoorten meer ervaring heeft. Alle voorbeelden en illustraties uit dit boek komen rechtstreeks uit de praktijk van grote en kleine organisaties, waardoor het heel geschikt is voor opleidingen en cursussen voor mensen met beperkte ervaring op een bepaald gebied.

Auteur | M. Herle
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Mens & Maatschappij

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789462939325
Boekomslag voor ISBN: 9789050662215
Boekomslag voor ISBN: 9789464750911
Boekomslag voor ISBN: 9789464015393
Boekomslag voor ISBN: 9789061539421
Boekomslag voor ISBN: 9789464369618


Boekn ©