Maak van je webwinkel een succes
Hoe zijn de bekende webwinkels zo succesvol en groot geworden? In welke valkuilen zijn ze getrapt? Hoe gaan zij met groei om? Welke successen kunnen zij op hun naam zetten? Directeuren en marketingmanagers leggen uit hoe hun bedrijf omgaat met zaken als marketing, personeel, huisvesting, juridische aangelegenheden en klantenservice. Lees onder andere de ervaringen van Bol.com, Wehkamp, ECI en Greetz. Behalve deze interviews ter inspiratie, staan er in dit boek praktische tips voor webwinkeliers om hun webwinkel succesvol te maken. Zo lees je waarom goede klantenservice van belang is, wat je zoal kunt bereiken met online marketing en, als je nog moet beginnen, hoe je een goed businessplan voor je webwinkel schrijft. De praktische tips zijn geschreven door experts op hun eigen vakgebied. Annelies Verhelst werkt als content marketeer. Zij is tevens freelance tekstschrijver, met focus op webteksten. Ze schrijft voor diverse weblogs, waaronder haar eigen weblog www.anneliesje.nl, over ontwikkelingen op het web en gadgets, maar ook over nagellak en 'groene' beautyproducten. Ze schreef eerder het boek Schrijven voor het web en sociale media.
Auteur | | Annelies Verhelst |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Computers & Informatica |