In 10 stappen  -   In 10 stappen tevreden medewerkers

In 10 stappen - In 10 stappen tevreden medewerkers

Als je medewerkers gelukkig zijn, maken ze jouw klanten gelukkig. Maar hoe zorg je er als werkgever voor dat je medewerkers gelukkig en tevreden zijn en blijven? Zo blij dat ze nooit meer bij je weg willen, dat het ziekteverzuim daalt en dat het talent dat je wilt aantrekken vanzelf de weg naar jouw organisatie vindt. De antwoorden op deze vraag lees je in dit boek. Jacqueline laat je in 10 stappen zien hoe je je medewerkers blij maakt. Na het uitvoeren van de stappen heerst er vertrouwen in je organisatie, gebaseerd op: - een stevige cultuur - inzet op talent - het feit dat je medewerkers zich altijd gehoord en serieus genomen voelen Dit boek is niet theoretisch maar juist erg praktisch. In elke stap vind je praktijkvoorbeelden en opdrachten. Ga met deze opdrachten aan de slag en maak je medewerkers gelukkig, zodat zij jouw klanten blij maken. OVER DE AUTEUR: Jacqueline van Wijk is eigenaar van Jackles, coach en spreker. Ze heeft ruim 20 jaar ervaring met het behandelen van klantsignalen, waarvan 15 jaar bij de grootste particuliere schadeverzekeraar van Nederland. Jacqueline coacht in teamverband en 1-op-1. Ze zit vol praktische kennis en tips voor grote en kleine organisaties om medewerkers, en op die manier klanten, gelukkiger te maken.

Auteur | Jacqueline van Wijk
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Te koop bij:
bruna logo boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789026720277
Boekomslag voor ISBN: 9789082962611
Boekomslag voor ISBN: 9789055941810
Boekomslag voor ISBN: 9789463934749
Boekomslag voor ISBN: 9789023249986
Boekomslag voor ISBN: 9789033438905


Boekn ©