Handboek online marketing, editie 5
Januari 2018: de 2e geactualiseerde oplage is beschikbaar!
De HOM5 2018 editie is vernieuwd:
* Inclusief cijferupdates en redactie.
* 600+ pagina's en 70+ cases.
* Meer e-business, customer journey, conversie, mobile, contentstrategie en 2200+ gratis digitale bijlagen!
Het Handboek Online Marketing is compleet vernieuwd. In deze 5e editie: 50 nieuwe (Nederlandse) cases, meer en nieuwe opdrachten per hoofdstuk en een verbeterde opmaak en leesbaarheid. En voor het eerst met een hardcover, zodat het boek gemakkelijk open blijft liggen. In deze editie wordt ook meer aandacht besteedt aan de digitale transitie, IoT, ecommerce, mobile commerce, social selling, inbound marketing, customer journey, contentmarketing en engagement marketing.
Handboek Online Marketing is het meest gebruikte boek over online marketing in het onderwijs en door professionals. Geschikt voor opleidingen in marketing, media, communicatie en (commerciƫle) economie.
De HOM5 2018 editie is vernieuwd:
* Inclusief cijferupdates en redactie.
* 600+ pagina's en 70+ cases.
* Meer e-business, customer journey, conversie, mobile, contentstrategie en 2200+ gratis digitale bijlagen!
Het Handboek Online Marketing is compleet vernieuwd. In deze 5e editie: 50 nieuwe (Nederlandse) cases, meer en nieuwe opdrachten per hoofdstuk en een verbeterde opmaak en leesbaarheid. En voor het eerst met een hardcover, zodat het boek gemakkelijk open blijft liggen. In deze editie wordt ook meer aandacht besteedt aan de digitale transitie, IoT, ecommerce, mobile commerce, social selling, inbound marketing, customer journey, contentmarketing en engagement marketing.
Handboek Online Marketing is het meest gebruikte boek over online marketing in het onderwijs en door professionals. Geschikt voor opleidingen in marketing, media, communicatie en (commerciƫle) economie.
Auteur | | Patrick Petersen |
Taal | | Nederlands |
Type | | Hardcover |
Categorie | | Managementboeken |