Handboek online marketing

Handboek online marketing

Dit praktische studie- en managementboek is in zijn zesde editie vernieuwd en nog completer gemaakt. Nieuwe inzichten, cijfers en ontwikkelingen van invloed op de online marketingmix, komen uitgebreid aan bod. Het Handboek Online Marketing 6 (#HOM6) verschaft je als (toekomstig) onlinemarketeer zowel de theoretische grondslagen als de praktische tools om een effectieve onlinemarketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren. Doorspekt met voorbeelden uit de praktijk laat Patrick Petersen zien hoe onlinemarketing bedacht en uitgevoerd kan worden om effectief te zijn. Praktisch en crossmediaal boek Het Handboek Online Marketing 6 is een praktisch en crossmediaal boek met op de ondersteunende website www.handboekonlinemarketing.nl veel extra video's, interviews, extra webinars, kleurrijke modellen en opvallende cases. Het boek kent bovendien bijdragen van experts die de strategische visie op gebied van online marketing tot ver in de toekomst brengen. Leerzaam én inspirerend. Nieuw in deze geactualiseerde zesde druk: Nieuwe cases en interviews. Gebruik van augmented realitylagen met directe vertoning van relevant materiaal. Inzichten in de toekomstontwikkeling in de marketing- en communicatiesector, zoals die rondom virtual reality. Een uitgebreide website en Pinterestaccount die veel extra aanvullingen bieden. Een uitgebreid hoofdstuk over contentstrategie, mobile en mixed reality, conversie en e-commerce, online engagement en influencermarketing. Een uitbreiding op gebied van e-commerce, online conversie en weboptimalisatie. Een uitgebreid hoofdstuk over social mediamarketing, social business, mobile marketing en de mixed reality-ontwikkelingen. Nieuwe strategische marketingmodellen. Geactualiseerde cijfers en marketingonderzoeken. Het boek is herschreven en opnieuw vormgegeven. Een uitgebreide begrippenlijst en definitie (in de geelkleurige kaders) ''Het Handboek Online Marketing neemt mij mee door nieuwe werelden. Het boek laat zien hoe het vakgebied marketing en communicatie nieuwe en succesvolle wegen inslaat." Drs. Hans Molenaar, directeur Beeckestijn Business School "Strategisch denken in online marketing is een must. Dit boek geeft aan hoe je de volwassen-wording van social, content en mobile kunt toepassen voor jouw organisatie. Disruptie kun je daadwerkelijk vormgeven, zoals dit sprankelende overzicht laat zien." Prof. dr. Henry Robben, hoogleraar marketing Nyenrode Business Universiteit "Eindelijk een digital marketingboek dat ook de disruptie in de retail en het veranderend koopgedrag behandelt!" Prof. dr. Cor Molenaar, auteur van onder andere Kijken, kijken... anders kopen "Het Handboek Online Marketing is het enige marketingboek dat de digitale transformatie en online marketingkansen helder uitlegt." Igor Beuker, spreker/host op gebied van digital transformatie Over Patrick Petersen Patrick Petersen MA MSc is Senior Online Strateeg, crossmediaal marketeer, internetondernem¬er, internationaal spreker, docent en auteur. Hij studeerde in 1997 af op de Integratie van internet binnen de marketing- en communicatiemix van grote organisaties in Nederland. Dit re¬sulteerde in diverse eigen marketingmodellen die hij voor tal van gerenommeerde organisaties zoals Heijmans, TU Delft, IKEA Nederland en Delta Lloyd succesvol in de praktijk bracht. Extra master studies aan de London School of Business and Finance en de Geneva Business School, brachten hem tot de integratiemodellen van Online Marketing en de Mixed Reality Customer Experience. Petersen is door Bureau Meltwater verkozen tot de Top 10 marketing influencer.

Auteur | Patrick Petersen
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789082298178
Boekomslag voor ISBN: 9789491560286
Boekomslag voor ISBN: 9789082298123
Boekomslag voor ISBN: 9789463563109
Boekomslag voor ISBN: 9789463561631
Boekomslag voor ISBN: 9789083052502


Boekn ©