Retaildenkers - Aan tevreden klanten heb je niets

Retaildenkers - Aan tevreden klanten heb je niets

Alleen sturen op tevreden klanten is niet langer genoeg in deze tijd van overvloed, internet en keuzestress. Medewerkers in winkels en horeca moeten leren om hun klanten weer emotioneel te raken. Als dat lukt, ontstaat er geheid klantenbinding en terugkomgedrag. En rollen er (weer) euro's in de kassa.
Wees dus vanaf vandaag ontevreden met alleen een tevreden klant. Probeer 'te raken'. Doe iets! Anders dan je gewend bent. André Troost onthult in dit boek hoe je dat het beste kunt aanpakken. Met een lach en een traan vertelt hij de ene na de andere waargebeurde anekdote. Deze meester in het mystery shoppen ken je misschien nog van zijn eerste boekje 'De Klant is GEEN Koning'. Dan weet je dat deze klantengek de medewerkers van Nederland een warm hart toedraagt. Gebruik Andrés gratis tips uit het boek. Het liefst vandaag nog!

Auteur | André Troost
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789490085230
Boekomslag voor ISBN: 9789490783259
Boekomslag voor ISBN: 9789067073196
Boekomslag voor ISBN: 9789462200579
Boekomslag voor ISBN: 9789067075916
Boekomslag voor ISBN: 9789081717113


Boekn ©