Retaildenkers - De klant is geen koning!
Voor alle winkelmedewerkers en ondernemers die het winkelvak nog meer willen omarmen. Die zichzelf op een ander spoor durven zetten, nu het winkelen sterk verandert. Geschreven door een meester mysteryguest. Ga mee de winkel in met Troost. Lees, herken, lach en leer. 73 anekdotes en 121 leermomenten.
De klant is geen koning is in feite het antwoord op de onheilsprofetie van Cor Molenaar. Vandaar dat de professor op verzoek van auteur Andre Troost een voorwoord heeft geschreven bij zijn boek voor winkelpersoneel, dat rijkelijk is geillustreerd met praktische tips en persoonlijke ervaringen hoe het wel en hoe het niet moet.
Meer informatie over het boek en de auteur is te lezen op www.deklantisgeenkoning.nl
De klant is geen koning is in feite het antwoord op de onheilsprofetie van Cor Molenaar. Vandaar dat de professor op verzoek van auteur Andre Troost een voorwoord heeft geschreven bij zijn boek voor winkelpersoneel, dat rijkelijk is geillustreerd met praktische tips en persoonlijke ervaringen hoe het wel en hoe het niet moet.
Meer informatie over het boek en de auteur is te lezen op www.deklantisgeenkoning.nl
Auteur | | André Troost |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Managementboeken |