Retaildenkers  -   Dienstbaar zijn is het nieuwe goud

Retaildenkers - Dienstbaar zijn is het nieuwe goud

Dienstbaar zijn is het nieuwe klantgericht zijn. Veel bedrijven kiezen klantgerichtheid als nieuwe strategie, maar hebben geen idee hoe ze dit in de praktijk invullen. Door in dienstbaarheid te denken kunnen bedrijven echt meters maken. Consumenten en klanten verlangen immers optimale dienstverlening. Met minder nemen ze niet langer genoegen. Excelleren in dienstbaar zijn is wat er echt moet gebeuren. Paul Moers neemt de lezer mee in heel concrete stappen hoe dienstbaar zijn vanuit de onderneming kan worden gestimuleerd. Het is een oud instrument op een nieuwe effectieve manier ingezet om de klant vol overtuiging echt voor jou te laten kiezen.

Auteur | Paul Moers
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 8710114004819
Boekomslag voor ISBN: 9789490085568
Boekomslag voor ISBN: 9789461560667
Boekomslag voor ISBN: 9789400503496
Boekomslag voor ISBN: 9789012583619
Boekomslag voor ISBN: 9789024402953


Boekn ©