F*ck de prijs, leve de service!
Bedrijven raken steeds meer verzeild in een negatieve prijsspiraal in de race to the bottom. Dit heeft dramatische neveneffecten zoals milieuproblemen, slechte arbeidsomstandigheden, dierenleed, etc. Om dat te doorbreken is excellente service leveren een waardevolle oplossing, nee … een must. Dit boek laat zien dat bedrijven het niveau van hun service vaak overschatten en nauwelijks in de gaten hebben waar ze nu precies tekortschieten. Het bieden van excellente service biedt veel meer kansen dan bedrijven nu zien en klanten zitten daar wel degelijk op te wachten. Er wordt tè eendimensionaal gekeken. Een service organisatie moet je bouwen en dat begint bij service leiderschap. Bovendien moet je niet alleen je service echt waarmaken, maar ook leren verkopen. Service mogelijkheden zijn eindeloos, maar vragen creativiteit. Een boek bomvol modellen, voorbeelden en praktische tips hoe je als bedrijf of organisatie écht dienstbaar kunt worden en klanten aan je kunt binden en dat tegen wél een goede prijs.
“Bedrijven die service serieus nemen zoeken nooit een excuus”
Eerst “dienen” en dan “verdienen”.
Paul Moers hoort tot de meest prominente marketingdeskundigen van Nederland, heeft grote, internationale bedrijven geadviseerd over hun merkstrategie, heeft brede ervaring in nationale en internationale directiefuncties, kent de praktijk, is auteur van talloze bestsellers op het gebied van marketing en is met zijn scherpe analyses regelmatig te horen en zien op radio en televisie.
Auteur | | Paul Moers |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Managementboeken |