Check je sociale media

Check je sociale media

Communiceren via sociale media gaat veel verder dan digitaal contact hebben met je vrienden: je kunt je diensten promoten, zakelijke relaties aan je binden, ervaringen delen én nieuwe vakkennis opdoen. Maar hoe begin je? Welke sociale media kies je? Hoe zet je sociale media op een handige en efficiënte manier in? Check je sociale media helpt je om jezelf, je organisatie en je producten en diensten onder de aandacht te brengen - of je organisatie nu uit één of uit duizend medewerkers bestaat. Stap voor stap leer je hoe je via sociale media op een gebruiksvriendelijke en vooral ook leuke manier informatie en ervaringen uitwisselt: * Twitter, LinkedIn, Facebook: welk medium past bij jouw doel? * Hoe communiceer je op een slimme manier via sociale media? * Wat zijn aandachtspunten bij het schrijven voor sociale media? * Hoe vergroot je je zichtbaarheid en boei je zakelijke relaties? * Hoe reageer je effectief op vragen en klachten van klanten? * Hoe stel je richtlijnen op voor het gebruik van sociale media door medewerkers? In deze serie verschenen onder meer de succesvolle schrijfgidsen Check je tekst, Check je webtekst en Check je column. De auteurs zijn tekstschrijvers en publiceren regelmatig over taal en communicatie. Eric Tiggeler werkt bij Taalcentrum-VU, en Heidi Aalbrecht en Pyter Wagenaar werken bij tekst- en redactiebureau de Taalwerkplaats.

Auteur | Heidi Aalbrecht
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Taal

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9798223150510
Boekomslag voor ISBN: 9789047007937
Boekomslag voor ISBN: 9789064501487
Boekomslag voor ISBN: 9780723436805
Boekomslag voor ISBN: 9789024402953


Boekn ©