De Merkmotor

De Merkmotor

De Merkmotor inspireert bedrijven te handelen vanuit merkrelaties. Deze aanpak leidt tot klanten en medewerkers die de motivatie hebben zich te verbinden met elkaar en met het merk. René Herremans toont aan hoe deze investering extra energie opwekt, waardoor merken relevant blijven met als gevolg betere bedrijfsresultaten en een sterke reputatie. Het boek biedt marketing-, communicatie-, sales- en hr-professionals de handvatten zich bij directies hard te maken voor een op zowel de klant als de medewerker gerichte ondernemingsstrategie.

Auteur | René Herremans
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789493282278
Boekomslag voor ISBN: 9789043020411
Boekomslag voor ISBN: 9789001651725
Boekomslag voor ISBN: 9780470239599
Boekomslag voor ISBN: 9789047300847
Boekomslag voor ISBN: 9789081219815


Boekn ©