Relatie Renaissance

Relatie Renaissance

Na decennia van optimalisering, digitalisering, automatisering en rationalisering is er een onfortuinlijke afstand ontstaan tussen merken en hun klanten. Loyale fans worden een zeldzaamheid en in een postpandemische wereld vol uitdagingen moeten veel merken vechten voor elke klant of aanwerving. Zonder het te beseffen zijn veel bedrijven zo inwisselbare leveranciers van producten en diensten geworden die compleet vervreemd zijn van hun doelgroepen. In dit boek schetst merkstrateeg Stef Verbeeck aan de hand van vijf paradoxen en mythes vanuit welke misvattingen organisaties vandaag te vaak beslissingen nemen. Tegelijk biedt hij beproefde methodes aan om van merken weer echte lovebrands te maken met behulp van vijf universele deugden, die hij uitvoerig illustreert aan de hand van recente onderzoeken, statistieken, voorbeelden en inzichten. Relatie Renaissance is een pleidooi om je merk op basis van emotionele en menselijke interacties weer op te waarderen tot een waardevolle partner in een relatie op lange termijn. Stef Verbeeck is merkstrateeg en partner bij Pavlov. Al meer dan twintig jaar begeleidt hij organisaties - van start-ups tot multinationals - bij het waardevol optimaliseren van hun merk. Daarnaast is hij een ervaren keynotespreker rond branding en klantbeleving en is hij auteur van Mensen als Merken (2010), Personal Branding (2013), Career Branding (2013) en Brandhacking (2020).


Auteur | Stef Verbeeck
Taal | Nederlands
Type | Ebook
Categorie | Managementboeken

bruna logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789464019469
Boekomslag voor ISBN: 9789401496292
Boekomslag voor ISBN: 9789461265531
Boekomslag voor ISBN: 9789081298834
Boekomslag voor ISBN: 9789048642182


Boekn ©