Do tell

Do tell

Hoe communiceer je over je inspanningen rond duurzaam ondernemen vandaag en morgen? Doe je dat luid, stil of helemaal niet? Is onder de radar blijven een slimme manier om kritische stemmen stil te houden? Of laat je met stilzwijgen een gouden kans liggen om je merkverhaal uit te dragen?

Hoe de marketing en communicatie rondom duurzaamheid aan te pakken, is een groot vraagteken bij professionals. In Do tell geven vier ervaren marketing- en communicatie-experts antwoord op deze vragen. Met hun stappenplan helpen ze bedrijven en organisaties op weg om doelgerichte stappen te zetten in het opstellen van een authentiek duurzaamheidsverhaal en er succesvol over te communiceren.


Auteur | Bart Lombaerts
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Wetenschap & Natuur

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789401472357
Boekomslag voor ISBN: 9789090366111
Boekomslag voor ISBN: 9789401496391
Boekomslag voor ISBN: 9789463939485
Boekomslag voor ISBN: 9789401496407


Boekn ©