Blije Klanten Bijten Niet (Ze Kwispelen)

Blije Klanten Bijten Niet (Ze Kwispelen)

Heb je wel eens het idee dat je klanten je niet begrijpen of andersom? Wil je weten hoe je je klanten beter begrijpt (en zij jou), hoe je hen beter helpt en nog blijer maakt? Dan is Blije Klanten Bijten Niet (Ze Kwispelen!) echt iets voor jou.

In luchtig geschreven verhalen schetst Frans Reichardt hoe bedrijven de wereld mooier kunnen maken voor klanten en voor zichzelf. Zijn verhalen zullen soms een glimlach op je gezicht toveren, je de ene keer verbazen en een andere keer inspireren. Je zult je in veel verhalen herkennen, want één ding staat vast: je bent zelf klant en je weet dus uit eigen ervaring dat dat niet altijd meevalt.


Auteur | Frans Reichardt
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie |

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789462542716
Boekomslag voor ISBN: 9789048828807
Boekomslag voor ISBN: 9789090347332
Boekomslag voor ISBN: 9789492881786
Boekomslag voor ISBN: 9789089757135
Boekomslag voor ISBN: 9789043904216


Boekn ©