Reputaties Onder Druk

Reputaties Onder Druk

Reputatiemanagement en crisiscommunicatie zijn cruciaal in een tijd waarin thema's als vertrouwen, ethiek en transparantie centraal staan. Organisaties, bedrijven en bestuurders liggen onder een vergrootglas; ze waren nog niet eerder zo kwestbaar als tegenwoordig. Denk aan Shell en Nigeria, T-Mobile en Youp van 't Hek, of de examenfraude bij InHolland. De omgeving rekent, geholpen door internet en social media, keihard met u af als er zich onrechtmatigheden voordoen. Een zorgvuldig opgebouwde reputatie is dan in een oogwenk weerafgebroken. 'Responsiveness', ofwel: de vraag of, en hoe snel u reageert in geval van een crisis, bepaalt of uw reputatie overleeft of sneuvelt. Reputatie/crisisexpert Frank Peters zet in dit boek uiteen hoe een reputatie wordt gevormd. Hij legt uit hoe de drukop reputaties toeneemt en hoe u daar het beste mee om kunt gaan. U krijgt praktische handvatten voor het bouwen,beschermen en redden van uw reputatie, met daarbij veel onmisbare adviezen van toppers uit het vakgebied vanreputatiemanagement. De vraag is immers niet óf er ooit een crisis komt, maar wanneer ...

Auteur | Frank Peters
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789053521700
Boekomslag voor ISBN: 9789090041407
Boekomslag voor ISBN: 9789039505809
Boekomslag voor ISBN: 9789070386931
Boekomslag voor ISBN: 9789040077210


Boekn ©