Van hoofdkantoor naar hartszaak

Van hoofdkantoor naar hartszaak

Dit boek gaat in op wat waarden zijn (sociaal, organisatorisch, economisch) en hoe ze werken, in het algemeen en specifi ek voor je organisatie. Hoe vertalen waarden zich naar mensen (normen, deugden, ethiek) en wat breng je als organisatie naar buiten? Hoe en waar begin je met de in- en uitvoer van waarden? Hoe zijn die zichtbaar, waar en wanneer? Ook vind je in dit boek een toetsting hoe je organisatie omgaat met complexiteit. Denk daarbij aan je ambitie om een bredere maatschappelijke positie in te nemen in plaats van een puur economische binnen een snel veranderende maatschappelijke context. En ook hoe je meer een hartszaakhouding kunt ontplooien door omgevingsbewuster te werken. Je bedrijfs- omgeving is een veeleisende raadgever, of dat nu je zakenpartners zijn, je lokale omgeving, je afzetmarkten of de maatschappij. Dan kun je maar beter zicht hebben op je eigen houding om te weten wat jouw positie daarbinnen is, en hoe je dat kunt laten zien.

Auteur | Marilijn Boumeester
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Managementboeken

Te koop bij:
boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789090365633
Boekomslag voor ISBN: 9781586484668
Boekomslag voor ISBN: 9789018027575
Boekomslag voor ISBN: 9789462156753
Boekomslag voor ISBN: 9789022547526
Boekomslag voor ISBN: 9789065544896


Boekn ©