Dát gaat me te ver - Hoe neuromarketing jouw website onweerstaanbaar maakt
We nemen zo’n 35.000 beslissingen per dag, met een brein dat eigenlijk helemaal nog niet aangepast is aan de tijd waarin we leven. Het is dus niet verwonderlijk dat ons brein ‘mental shortcuts’ probeert te nemen, om het tempo bij te kunnen benen.
‘Dát gaat me te ver’ geeft inzicht in 55 technieken, die in de praktijk regelmatig online worden toegepast om het gedrag van bezoekers bewust en onbewust te beïnvloeden. Niet alleen door ons, maar door professionals van over heel de wereld. En zeker niet alleen voor eigen gewin, want met het juiste morele kompas helpen de technieken vooral ook om het de bezoeker gemakkelijk te maken en hem te helpen bij het maken van de juiste beslissingen.
De technieken en voorbeelden in dit boek zijn concrete handvatten voor alle ontwerpers, marketeers, product owners en webmasters om simpelweg online meer voor elkaar te krijgen en het wereldwijde web nóg mooier maken.
Auteur | | Vincent van Lettow |
Taal | | Nederlands |
Type | | Softcover |
Categorie | | Managementboeken |