Ondernemen is een straatfeest

Ondernemen is een straatfeest

Wat gebeurt er ondertussen op straat? Hoe reagerenconsumenten en andere afnemers op de enormehoeveelheid impulsen die over hen uitgestortwordt? Zien ze bijvoorbeeld die abri met de dureadvertentie wel, of lopen ze te bellen – de bliknaar beneden gericht?Pim van den Berg werkte bij Hagemeyer, SGEElectronics, Nestlé en De Bijenkorf in verkoop enmarketing.Vanaf 1997 is hij zelfstandig straat-o-loog en adviseerthij bedrijven als ABN Amro Nederland, INGReal Estate, INTRES, Unilever, KoninklijkeAhold,diverse gemeenten en andere instellingen.Met dit boek in de hand kan iedere manager enmarketeerzich ontwikkelen tot straat-o-loog enbeslist ook streetwise worden.

Auteur | Den Berg Van
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Persoonlijke ontwikkeling & Mindfulness

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9781855342996
Boekomslag voor ISBN: 9789020521658
Boekomslag voor ISBN: 9789051083774
Boekomslag voor ISBN: 9789018027575
Boekomslag voor ISBN: 9789040092275
Boekomslag voor ISBN: 9781586484668


Boekn ©