Het enige boek over merken dat je nodig hebt

Het enige boek over merken dat je nodig hebt

Meer dan ooit heb je een origineel en opvallend merk nodig. Maar hoe bedenk je een goed logo, een goede naam en een herkenbare categorie waardoor iedereen begrijpt wat je verkoopt? In 'Het enige boek over merken dat je nodig hebt' lees je in een handomdraai alles wat je moet weten. Makkelijk om te lezen, recht door zee en relevant: met de ideeën in dit origineel geïllustreerde boek creëer je een winnend merk zonder te verdrinken in de theorie. Michiel Maandag is merkadviseur, coach en oprichter van monday brand advisory. Michiel heeft slimme methodes ontwikkeld om winnende merken te creëren. Liisa Puolakka is directeur designresearch en -strategie bij ChauhanStudio in Londen. Ze is voormalig hoofd van Nokia's global brand identity.

Auteur | Michiel Maandag
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789491560941
Boekomslag voor ISBN: 9781440308185
Boekomslag voor ISBN: 9789083270418
Boekomslag voor ISBN: 9781400201839
Boekomslag voor ISBN: 9789080957619


Boekn ©