Merken zijn net mensen

Merken zijn net mensen

Hoe je merk dé aantrekkelijkste persoonlijkheid in de markt wordt. Grijze-muizen-merken en copycats zijn er al genoeg!

Bepaalde merken hebben een ongelooflijke aantrekkingskracht. Waarom staan mensen in de rij voor het ene merk en laten ze het andere links liggen? In deze gids over merkpersoonlijkheid ontdek je: > hoe je de aantrekkelijkste persoonlijkheid in de markt wordt; > wat moderne merken van twee oude wijze heren kunnen leren; > waarom iedereen een merk bouwt (of je nu wilt of niet..); > hoe merkbeleving aansluit bij menselijke behoeften; > hoe je klanten voor het leven werft; > hoe je wel 5 x meer kunt vragen voor hetzelfde product; > hoe ideale klanten voor jou kiezen; > hoe merken een persoonlijke relatie kunnen aangaan met ideale klanten. Hans Baakman is marketeer in hart en nieren met een grote liefde voor merken én psychologie. Zijn 30 jaar branding- en marketingervaring deelt hij graag. Hans is eigenaar van strategisch adviesbureau Sterk Merk en auteur op platforms als Emerce en Frankwatching.

Auteur | Hans Baakman
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789089656506
Boekomslag voor ISBN: 9789491560941
Boekomslag voor ISBN: 9789063696429
Boekomslag voor ISBN: 9781400201839
Boekomslag voor ISBN: 9789401467117
Boekomslag voor ISBN: 9789492196088


Boekn ©