Fail
Een boze tweet of een vernietigende reactie op Facebook en je reputatie staat op het spel. Sinds de opkomst van internet en sociale media klinkt het klagen van kritische klanten steeds luider. Met hun nieuw verworven macht pikken ontevreden klanten steeds minder: je deugt of je deugt niet. En als je niet deugt, zul je het voelen.
Wat moet je doen als je publiekelijk aan de schandpaal wordt genageld? Hoe kun je je reputatie redden? Hoe kun je het voortbestaan van je organisatie veiligstellen? In 'FAIL - Omgaan met kritiek op internet' beschrijft reputatiedeskundige Ronald van der Aart hoe je kritiek kunt pareren, en voorkomen.
Wat moet je doen als je publiekelijk aan de schandpaal wordt genageld? Hoe kun je je reputatie redden? Hoe kun je het voortbestaan van je organisatie veiligstellen? In 'FAIL - Omgaan met kritiek op internet' beschrijft reputatiedeskundige Ronald van der Aart hoe je kritiek kunt pareren, en voorkomen.
Auteur | | Ronald van der Aart |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Managementboeken |