Leiderschap en Communicatie - Leren van fouten

Leiderschap en Communicatie - Leren van fouten

In dit boek gaan we in op richtlijnen voor het bespreken van dingen die beter kunnen (feedback) tot en met het aankaarten van gemaakte fouten (kritiek) met grote gevolgen (klachten).

Professionals mogen geen fouten maken, maar niemand is onfeilbaar. Soms gaat het om kleine missers zonder verdere gevolgen; soms echter zijn de gevolgen zeer ingrijpend. Helaas werden en worden dit soort fouten nogal eens toegedekt of ontkent. Dit verstoppertje spelen ontneemt mensen de kans om van een fout te leren en dat is eigenlijk pas echt onvergeeflijk. Om ergens van te kunnen leren, is inzicht in de achtergronden van de fouten noodzakelijk. Nu zijn er natuurlijk fouten in soorten en maten. In dit boek gaan we in op richtlijnen voor het bespreken van dingen die beter kunnen (feedback) tot en met het aankaarten van gemaakte fouten (kritiek) met grote gevolgen (klachten). Ook nu geldt dat voorkomen beter is dan genezen!

Auteur | Harry van de Wiel
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Mens & Maatschappij

Te koop bij:
boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789461260512
Boekomslag voor ISBN: 9789058040206
Boekomslag voor ISBN: 9789461182456
Boekomslag voor ISBN: 9789023234470
Boekomslag voor ISBN: 9789463191425
Boekomslag voor ISBN: 9789024378548


Boekn ©