Storm In De Media

Storm In De Media

Alom ter wereld hebben de media het moeilijk, zeker ook in Nederland. Vooral kranten en weekbladen kampen met teruglopende oplagen en snel slinkende advertentieinkomsten. Hoe kunnen de redacties deze crisis overleven en welke keuzes moeten daarbij worden gemaakt? Ter ere van het gouden jubileum van Het Nederlands Genootschap van Hoofdredacteuren worden in Storm in de media tien dilemma’s in tijden van crisis voorgelegd aan steeds twee hoofdredacteuren met tegengestelde oplossingen. Jonge, veelbelovende maar vooral kritische journalisten doen hiervan verslag. Zo geeft Storm in de media een uniek kijkje achter de schermen van de hoofdredactionele keuzes in Nederland. Wie weet de oplossing, en waarom?

Auteur | Tony van der Meulen
Taal | Nederlands
Type | Onbekende bindwijze
Categorie | Mens & Maatschappij

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789050183437
Boekomslag voor ISBN: 9789461643285
Boekomslag voor ISBN: 9789021511207
Boekomslag voor ISBN: 9789055014651
Boekomslag voor ISBN: 9789085063582


Boekn ©