Het grote acquisitie praktijkboek

Het grote acquisitie praktijkboek

Aan tafel komen bij nieuwe klanten is de grootste uitdaging van de hedendaagse salesprofessional. Je wordt afgepoeierd aan de telefoon, je e-mails en LinkedIn-berichten worden genegeerd en je krijgt amper reacties op je content. Dit is niet alleen frustrerend, maar heeft ook directe impact op je toekomstige omzet. Zonder afspraken geen nieuwe opdrachten.

Je zoekt naar een professionele, succesvolle en persoonlijke manier van acquisitie met een hoge conversie. En die bestaat: de Par5 methode. Deze integrale aanpak heeft duizenden salesprofessionals, zzp’ers en ondernemers geholpen om tot tien keer meer en betere afspraken te krijgen. Ook bij moeilijk bereikbare prospects.

Dit grote praktijkboek gaat dieper en praktischer in op business-to-business-acquisitie met de Par5 methode. Tot de nok toe gevuld met stappenplannen, voorbeelden, best practices en innovaties. Je krijgt toegang tot een online omgeving, gevuld met recente casestudies, artikelen, downloads en uitlegvideo’s.

Wat zijn de nieuwste innovaties op het gebied van acquisitie? Hoe word je als salesprofessional thoughtleader in je eigen markt of industrie? Op welke wijze kun je met minder tijd meer resultaten halen uit LinkedIn en Sales Navigator? Wat zijn de beste tools en AI-oplossingen om tijdrovende en vervelende taken te automatiseren?

De Par5 methode en het grote acquisitie praktijkboek geven je alle antwoorden. Het is de meest complete en succesvolste aanpak voor business-to-business-acquisitie om structureel zinvolle afspraken te maken.

“De Par5 methode sluit goed aan bij de visie van Kenneth Smit op hedendaagse acquisitiemethoden.Daarom is Par5 onderdeel van ons trainings-portfolio.” - Gert Jan de Rooij – Directeur van Kenneth Smit

“Harro Willemsen is dé Sales-goeroe in Nederland! Met zijn passie om het salesvak naar een hoger niveau te brengen inspireert hij vele vakbroeders.” - Rob Snoeijen, schrijver van vier bestsellers over het salesvak


Auteur | Harro Willemsen
Taal | Nederlands
Type | Softcover
Categorie |

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789082764611
Boekomslag voor ISBN: 9789080764668
Boekomslag voor ISBN: 9789089657084
Boekomslag voor ISBN: 9789085709312


Boekn ©