De kunst van high end sales

De kunst van high end sales

Verkopen aan de beste klanten in de markt vraagt om een totaal andere strategie dan verkopen aan alle klanten. De salesstrategie die je eerder hanteerde, werkt niet meer. Je hebt daarom een nieuwe salesstrategie nodig, een strategie waarmee jij je conversie naar het hoogste niveau brengt. Een high end salesstrategie waarin waarde centraal staat.

Dit boek onthult de unieke valued-based methode waarmee Meriam Slijkerman de afgelopen jaren moeiteloos haar product verkocht voor hoge prijzen aan hoogwaardige klanten. Een methode die jij ook kunt realiseren!

Slijkerman schreef dit boek voor ambitieuze en gedreven ondernemers en/of salesprofessionals die willen excelleren in sales op het hoogste niveau. Zij leert je o.a. hoe je kunt vragen wat je echt waard bent en hoe jij dat bepaalt, wat de absolute randvoorwaarde is om hoogwaardige klanten ‘ja’ te laten zeggen tegen hoge prijzen, welke vier fases van sales cruciaal zijn en welke gerichte enteringstrategie het vraagt om te verkopen aan bedrijven tegen hoge prijzen. Ze deelt niet alleen haar methode met je, maar ook haar eigen ervaringen in sales en de ervaringen van haar klanten die zij al succesvol geholpen heeft.

Een boek boordevol high end sales kennis en tools die onmisbaar zijn om jouw salesconversie naar het hoogste niveau te tillen.


Auteur | Meriam Slijkerman
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Te koop bij:
boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789089655295
Boekomslag voor ISBN: 9789024414017
Boekomslag voor ISBN: 9789462555310
Boekomslag voor ISBN: 9789021407210
Boekomslag voor ISBN: 9789089657046


Boekn ©