Acquisitie voor professionals (vernieuwde herdruk)

Acquisitie voor professionals (vernieuwde herdruk)

Ben je een professional? Bijvoorbeeld: adviseur, consultant, makelaar, architect of wetenschappelijk medewerker?
Heb je jarenlange ervaring en een imposant portfolio en bellen er toch geen nieuwe klanten? Of sta je aan het begin van een commerciële uitdaging?

In de gewijzigde herdruk van ‘Acquisitie voor professionals’, boordevol nieuwe inzichten, lees je hoe je nieuwe klanten en opdrachten kunt verwerven. Klassiek en online.

‘Acquisitie voor professionals’ is het ideale boek voor iedereen die geen verkoper wil worden, maar wel wil verkopen.

Deze vierde gewijzigde herdruk heeft bijna 2,5 keer zo veel pagina's als de eerste druk uit 2007.

Voortbouwend op het succes van de oorspronkelijke editie, gaat het herziene Acquisitie voor professionals dieper in op online acquisitiestrategieën en bevat het boek een grondige verkenning van acquisitie in overeenstemming met de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming).

In 12 hoofdstukken lees je onder andere over deze onderwerpen:

  • Wat is een goede verkoper?
  • Acquisitiemythes
  • Klanten winnen
  • Verkopen van diensten
  • Werken met een verkoopplan
  • Klanten behouden
  • Telefonische acquisitie
  • Structuur telefoongesprek
  • Omgaan met afwijzingen
  • Het verkoopgesprek in 12 stappen
  • Gespreks- en vraagstellingsvaardigheden
  • Van sales funnel naar referral
  • DMU en besluitvorming
  • Onderhandelen en deals sluiten
  • Zeven tips voor een succesvolle offerte
  • Korting geven of gratis doen
  • Netwerken werkt
  • Vertrouwen versterken
  • Meer dan 50 acquisitietips
  • De privacywet en telefonische acquisitie
  • De privacywet en mail
  • De privacywet en sociale media
  • De privacywet en onaangekondigd bezoek

‘Acquisitie voor professionals’ is het standaardwerk voor niet-verkopers.

Meer informatie

  • Paperback
  • Nederlands
  • 4e druk, januari 2024
  • ISBN/EAN 978-90-807646-6-8
  • NUR 802
  • 264 pagina's
  • 1e druk, september 2007
  • Uitgever Vendicum
  • Auteur Jan-Willem Seip

Over de auteur

Jan-Willem Seip, oprichter van Vendicum en VerkoopExpert, traint verkopers en niet-verkopers die meer plezier, professionaliteit en winst in hun werk zoeken.

Seip schreef eerder de succesvolle boeken Handboek Salescoaching, Lastige verkopers managen, De kracht van zacht en Sales is sexy.


Auteur | Jan-Willem Seip
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789082764642
Boekomslag voor ISBN: 9789082764611
Boekomslag voor ISBN: 9789058717801
Boekomslag voor ISBN: 9789052614137
Boekomslag voor ISBN: 9789024446087
Boekomslag voor ISBN: 9789089657084


Boekn ©