Alle 13 goed

Alle 13 goed

Virals, bloggen, podcasts: kost het je ook zoveel moeite om online marketingtools uit elkaar te houden? Welke tools moet je inzetten om je producten en diensten te promoten? Marketingexpert Cor Hospes dook in de virtuele marketingwereld en beschrijft de beste tools en de beste aanpak voor online marketingsucces.

Journalist en auteur Cor Hospes is gespecialiseerd in marketing. Hij schrijft voor kranten en tijdschriften en geeft regelmatig lezingen en workshops. In 2007 verscheen zijn veelgeprezen en succesvolle boek Guerrillamarketing (3e druk).

De media over Guerrillamarketing:

'Een goed geschreven, inspirerend boek'
Management Scope

'Hospes heeft de do's en dont's geformuleerd'
Managersonline.nl

'Een inspirerende bloemlezing'
MarketingTribune

Auteur | Cor Hospes
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Economie & Financiƫn

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789461260260
Boekomslag voor ISBN: 9789077881965
Boekomslag voor ISBN: 9789024426645
Boekomslag voor ISBN: 9789075979183


Boekn ©