De Guerrillamarketingrevolutie

De Guerrillamarketingrevolutie

Guerrillamarketing was jarenlang een speeltje in de marge van de marketingwereld. Leuk voor ondernemers met een beperkt reclamebudget maar met creatieve ideeën. Die tijd is definitief voorbij: guerrillamarketing ís de nieuwe marketing.

Traditionele reclame laat consumenten koud. Als reclamemaker, marketeer of ondernemer heb je dan ook geen keuze: alleen met verrassende, onorthodoxe acties kun je je publiek nog bereiken en ervoor zorgen dat mensen over jou of je product gaan praten.

Lees ook het gratis e-book over straatguerrilla, download het via www.haystack.nl/guerrilla.

In dit dikke boek vol cases, foto's en tips heeft guerrillamarketinggoeroe Cor Hospes de spelregels van moderne guerrillamarketing verpakt. Hospes wordt gezien als de Nederlandse autoriteit op het gebied van guerrillamarketing.

Auteur | Cor Hospes
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789024426645
Boekomslag voor ISBN: 9789058754769
Boekomslag voor ISBN: 9789077881965
Boekomslag voor ISBN: 9789024458042
Boekomslag voor ISBN: 9789063536039
Boekomslag voor ISBN: 9789077881248


Boekn ©