De power van een contentplatform

De power van een contentplatform

Stop met het uitstrooien van online content op media die niet van jezelf zijn. Leid je publiek naar je eigen contentplatform. De plek waar jij zelf -rechtstreeks- een relatie met je publiek kunt opbouwen. Waar jouw bedrijf of organisatie kan uitgroeien tot een expert en van waaruit jij die autoriteit kunt verzilveren. Hoe? Je leert het in De power van een contentplatform. Op basis van een model dat verschillende bedrijven eerder al succesvol hebben toegepast. En een draaiboek waarmee jij je bedrijfscultuur in acht stappen contentklaar maakt. Cor Hospes is creatief directeur van Merkjournalisten, een bureau dat merken en mensen helpt met het vertellen van opmerkelijke verhalen. Hij is een internationaal vermaard spreker. Met zijn bureau werkt hij voor kleine en vooraanstaande bedrijven. Hij schreef verschillende bestsellers over contentmarketing, storytelling en sociale media. [quote] ‘Wat een gaaf boek zeg, kan zomaar de nieuwe standaard worden op het gebied van contentmarketing in Nederland.’ – Bas Hakker, Frank.news

Auteur | Cor Hospes
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Te koop bij:
boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789058754769
Boekomslag voor ISBN: 9789024458042
Boekomslag voor ISBN: 9789024404629
Boekomslag voor ISBN: 9789491560682
Boekomslag voor ISBN: 9789491560743
Boekomslag voor ISBN: 9789461260260


Boekn ©