Guerrillamarketing

Guerrillamarketing

Mannen in ondergoed langs snelwegen die een lift naar een kledingbedrijf willen. Drollen op straat waarin vlaggetjes met een hotelnaam zijn gestoken. Bedrijven proberen steeds meer op te vallen. Ze gebruiken buzz, viral, ambush, stealth, grassroots en mond-tot-mondreclame - guerrillamarketing!

Dit boek is de zoektocht van journalist Cor Hospes naar de do's en don'ts van guerrillamarketing. Een onmisbaar boek voor ondernemers, consumenten, reclamemakers en alle andere leken en professionals die wel wat inspiratie kunnen gebruiken!

Top-3 PIM Marketing Literatuurprijs 2007!

'Als je het boek ademloos hebt gelezen, leg je het met een zucht terzijde en zeg je tegen jezelf: 'Wat kan marketing toch mooi en simpel zijn, als je de klant maar begrijpt!' Prof. dr. Cor Molenaar

'Een antwoord op de onmacht van de hedendaagse communicatie waarin het bedrijfsleven de potenti‘le klant bestookt met massamediale boodschappen.' Communicatie

'Cor Hospes blijkt een waardige Žn vaardige feestredenaar. Hij gaat verder waar grondlegger Jay Conrad Levinson is stil blijven staan. Een goed geschreven, inspirerend boek.' Management Scope

'Een compact boek, opmerkelijk toegankelijk geschreven, waarmee je in een paar uur helemaal thuis bent in de guerrillero-materie.' Adfoblog

Auteur | Cor Hospes
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789024426645
Boekomslag voor ISBN: 9789077881248
Boekomslag voor ISBN: 9789461260260
Boekomslag voor ISBN: 9789024458042
Boekomslag voor ISBN: 9780670921942


Boekn ©