Review
In 'Review! Het succes van online mond-tot-mond reclame' vind je naast een stevige theoretische modelmatige onderbouwing ook een aantal zeer praktische, succesvolle cases van het in bedrijfsmatige omgevingen omgaan met reviews. Klaas en Henk Kroezen hebben een zeer lezenswaardig boek geschreven dat niet zou misstaan in de boekenkast van marketeers.
Henk Kroezen heeft Bedrijfskunde aan de Universiteit van Amsterdam gestudeerd en is sinds 1999 actief als ondernemer. Henk heeft zich sindsdien gespecialiseerd in online marketing.
Klaas Kroezen heeft een Master of Business Administration (MBA) in Amsterdam gedaan. Zijn scriptie over de succesfactoren van online reviews is gebruikt als basis voor dit boek. Klaas is sinds 1999 actief als internetondernemer.
Henk Kroezen heeft Bedrijfskunde aan de Universiteit van Amsterdam gestudeerd en is sinds 1999 actief als ondernemer. Henk heeft zich sindsdien gespecialiseerd in online marketing.
Klaas Kroezen heeft een Master of Business Administration (MBA) in Amsterdam gedaan. Zijn scriptie over de succesfactoren van online reviews is gebruikt als basis voor dit boek. Klaas is sinds 1999 actief als internetondernemer.
Auteur | | Henk Kroezen |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Managementboeken |