Nummer 1
Een manier om meer naamsbekendheid te krijgen is tips geven in je marketing. Daarom delen veel ondernemers gratis hun kennis op internet.
Maar wacht eens. Wie verdienen er nou meer: teachers of entertainers? Je lerares Duits van vroeger, of Beyoncé? Entertainers zijn populairder, en ze hebben een hogere status. Dat weet je allang. Maar waarom gebruik je het dan niet in je marketing? Wanneer je artikelen, advertenties en nieuwsbrieven entertaining zijn, zullen klanten geen genoeg van je kunnen krijgen. Dus: Stop met teachen, en begin met teasen!
In dit boek laat Aartjan van Erkel zien hoe je een superster wordt in jouw markt met onorthodoxe marketing:
- hoe je kapt met brave marketing waardoor klanten geeuwend afhaken
- hoe je nieuwsbrieven schrijft die je klanten hilarisch vinden maar die je concurrenten niet durven te schrijven
- hoe je klanten charmeert tot op het bot door meer personality in je copywriting te leggen
- hoe je een sterrenstatus creëert met een minimaal marketingbudget
- hoe je boeken, trainingen en andere content verslavend maakt
- hoe je geen klanten meer krijgt, maar volgelingen.
Auteur | | Aartjan van Erkel |
Taal | | Nederlands |
Type | | Hardcover |
Categorie | | Managementboeken |